Vad jag gör när jag är ensam


Jag älskar att räkna pengar, jag älskar kontanter, älskar att lägga dom i fina högar och stoppa in dom i fina burkar osv.
Sen jag var liten har jag använt det lite som terapi, jag får kontroll och ett lugn av det. Jag skulle mer än gärna ta ut hela min lön i kontanter och ha dom under madrassen men nu gör jag inte så. Alla pengar åker in på banken. Även dessa så det är ingen idé att ni försöker komma och råna mig.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vad jag gör när jag är ensam

  1. Ellinor skriver:

    Gud jag skulle också vilja göra lite som Joakim Von Anka. Det låter som ett utmärkt sätt att roa sig på=)

Kommentera

