Nånting blått.


När jag känner mig nere är det två saker som får mig att få ett lättare hjärta, det ena är att städa, organiera osv. Det är ju en himla bra sak. Den andra grejen är att jag shoppar, helst hudvårdsprodukter, men andra saker går också bra. Igår hittade jag en klänning, det var nån slags direktförälskelse, idag när jag satte på mig den förstod jag varför, jag hade nämligen gett komplimanger till min granne för att hon var fin i just den här klänningen. Så, förlåt Cajsa, hoppas det är okej att jag köpte samma.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Nånting blått.

  1. Tam skriver:

    haha den har både jag och elin så vi kan matcha järnet!

  2. Anna A skriver:

    Men så galet fin!

  3. sofie skriver:

    men gud så söt! var är den ifrån? jag vill också matcha dig och tammie och elin och grannen!!!!

  4. Karin skriver:

    Åh vad fin! Är det nån speciell kollektion?

  5. Bonnieto skriver:

    Jag har den också! Vi kan starta en kör 🙂

  6. Cajsa skriver:

    Helt okej 😉 den passar dig perfekt!

  7. Tove skriver:

    åh, hudvårdsprodukter! skriv gärna mer om det ämnet, det är alltid så intressant att höra vad andra gillar.

  8. sigridochalfons skriver:

    Gu va fin klänning! 🙂

Kommentera

