Kalas


I lördags kalasade jag hela dagen. Först fyllde min fina vän Sanna 25 år. Det var en buffé av kakor och jag var mätt tills dagen efter. Sen hem och lämna A&J till min syster som skulle hänga med dom så jag och David kunde fira Morrissey. Det är roligt också att få arrangera saker men inte spendera hela kvällen bakom skivspelarna. Istället fick jag agera värdinna och dela ut påskliljor till alla och bjuda på tårta. Sen dansade jag hela natten medan min man spelade minst tusen Smiths och Morrissey-låtar.
Det blir fånigt att alltid skriva att det var den bästa kvällen, men så var det. Man kan ha ett hav av bästa kvällar, dom är lika speciella ändå.

Den bästa gästen var hunden Greta. Hon är ju en succé i sig.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt, Musik. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Kalas

  1. alex skriver:

    vilken fantastiskt fin tårta! Hoppas ni hade kul!

    (får communitynostalgikänslor av födelsedagsfirandet)

  2. Michaelsson skriver:

    *suckar avundsjukt*
    Vilken drömkväll.

  3. Susanna skriver:

    Haha, jag var i Umeå förra veckan och snodde en sån där Morrissey-affisch bara för att den var så jäkla snygg och stilren. Jag ska rama in den.

  4. emma skriver:

    ”Det blir fånigt att alltid skriva att det var den bästa kvällen, men så var det. Man kan ha ett hav av bästa kvällar, dom är lika speciella ändå.”

    Å, du satte orden på precis vad jag känner. Känns som att jag efter varje helg påstår att det var den bästa, men dom är ju bäst på sitt egna sätt. Det ser ut som att ni haft en finfin kväll!

    • Teres skriver:

      ja men då slår vi fast att man alltid får ha rätten att utse kvällar till de bästa, om och om igen!

Kommentera

