3 saker – 2010


1. För ett år sedan var vi med i expressen och pratade om mitt bästa fynd. Men fokus hamnade mest på bacillskräcken. Dock är det inte klart ifall det är en Carl Malmsten-soffa eller inte. Men jag är rätt så säker på att det är det.

2. För ett år sedan skapades de finaste inbjudningskorten nånsin. Nämligen dom till vårat bröllop

3. För ett år sedan köpte jag den här lilla gumman åt underbaraclara i födelsedagspresent, hon har fortfarande inte fått den men den sitter fint här och väntar på att ”få komma hem”.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till 3 saker – 2010

  1. sofia skriver:

    så himla fint inbjudningskort!!

  2. MS skriver:

    Fantastiskt fina inbjudningskort! Är det en vän till er som skapat dem?

    • Teres skriver:

      hej, tack så mycket, jo det är min vän Tam som gjort dom, det är även hon som gjort den nya bloggen. Hon är bäst.

      • MS skriver:

        Ja, hon verkar vara bra! Råkar hon möjligtvis göra illustrationer på beställning?

  3. emma skriver:

    Åh får man se mer av kortet?

  4. Johanna skriver:

    Jag gillar din blogg, den är fin. Ville mest säga det.

Kommentera

