Rätt sak på fel plats


Jag hittade två ungar på bordet i morse, Julians min var oslagbar när jag ba, jaha, och vad gör ni?

Han svarade att Emmy hade sagt att man får det, och August höll med och sa att Amanda också hade sagt det. Jag synar.

Sen pratade vi lite om att man faktiskt inte får stå på bord eller på andra konstiga ställen som man kan ramla ner ifrån och dom visade Roboten som av nån anledning stod i min pelargon och så frågade dom om man fick stå i blommor. Nej sa jag. Då gick dom, jag tolkar det som att vi nu förstår varandra på den här punkten.

Det här inlägget postades i Hemmet, Ungarna.. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Rätt sak på fel plats

  1. Emmy skriver:

    Dör av Kärleksrus!

  2. Jenny skriver:

    Hej, jag håller på med en loppisspecial som tidningen (se mejladress) ska ge ut till midsommar och skulle därför behöva komma i kontakt med dig gällande ett tillägg med olika bloggare och deras loppis-tips. Hör gärna av dig så berättar jag mer!

  3. Elisabeth (ny läsare) skriver:

    Haha! SÅ söta!

    Jag är en ny läsare och jag gillar verkligen din blogg, har läst igenom typ hela.

    • Teres skriver:

      haha oj det måste ha tagit sin lilla tid. Vad glad jag blir!
      och du är hemskt välkommen hit.

  4. Mirna skriver:

    Hahaha och där kommer dagens bästa skratt. Tack! 🙂

  5. karin skriver:

    haha. åh! dina ungar är nog de finaste som finns!
    p.s. lika fina som din blogg typ. älskar den! p.s.

  6. Katarina skriver:

    Härliga bilder!

  7. Tess skriver:

    Sötnosar! Och du skriver så fint, Teres.

  8. Malin skriver:

    Haha, så sött! 🙂

    Btw, vad heter tapeten i bakgrunden? Sjuuukt snygg!

  9. elin skriver:

    FININGAR

Kommentera

