Läsa/lyssna


Nu ska jag ta mig ann alla bokhögar som ligger och skräpar här hemma. Jag har läst alldeles för lite den senaste tiden och nu ska jag på riktigt ta tag i det. Jag känner att jag saknar det väldigt mycket nämligen. Men idag ska jag bara stirra upp i taket och lyssna på de här låtarna om och om igen.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Läsa/lyssna

  1. alex skriver:

    Nämen! Jag äger tre titlar i din läshög.

  2. Hanna skriver:

    Hur många kvm är er lgh? Får känslan att den är superstor?

  3. Andersson skriver:

    Hej och tack för en fin blogg!

    Jag skulle vilja skicka dig ett mail, men hittar ingen mailadress till dig. Jag skulle nämligen vilja komma i kontakt med dig angående att eventuellt samarbete.

    Mvh,

Kommentera

