Att tänka utanför boxen.

Jag brukar göra en sak med en vän till mig, eller kanske har vi bara gjort det en gång minns inte riktigt. Hur som helst, det går ut på att han väljer en rubrik till mig och sen skriver jag ett inlägg därefter. Inget hittepåinlägg utan det ska fortfarande vara sant från min sida. Det är roligt eftersom jag då måste skriva om nåt helt annat än det jag brukar. Så, ge mig rubriken i kommentarsfältet så väljer jag tre rubriker som jag sen ska göra superbra inlägg om. Utmana mig!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Att tänka utanför boxen.

  1. Annika skriver:

    American Psycho

  2. En av underbaraclaras läsare, och nu din med... sen typ 2 år... skriver:

    If i were a boy

    • Teres skriver:

      men så sjukt! jag tänkt just på att jag hoppades att nån skulle skriva typ ”om jag var en man” å så ba har du skrivit den här kommentaren. sjukt.

      • En av underbaraclaras läsare, och nu din med... sen typ 2 år... skriver:

        Då är det ju bara att skriva ett sånt inlägg då! 😉

  3. Frida skriver:

    Bortglömda

  4. Hannah skriver:

    Filmen om mitt liv.

  5. Tam skriver:

    Förritin.

  6. Tam skriver:

    Om 10 år.

  7. Elin skriver:

    Högstadiepersonerna

  8. Chi skriver:

    ”Vad som fick Dig att älska Mig”

  9. Mathilda skriver:

    Vad jag tror på.

  10. Fia skriver:

    medicin för kurrande magar

  11. Eva skriver:

    Bästa sexet!

  12. Jennie skriver:

    Sist det regnade

  13. Emma skriver:

    Om tio år…

  14. Hannah skriver:

    En ovanlig dag

  15. Linda skriver:

    ”om jag var festivalarrangör”

  16. Flugan skriver:

    ”Om jag fick fria händer att bestämma över kulturhuvudstadsåret 2014 skulle jag:”

  17. lisadoes skriver:

    Utan kläder

  18. A.M.O. skriver:

    Ah! Vad jag kallar Att göra en Alex Schulman på min blogg! Brukar få så sjuuukt bra rubriker av mina läsare när jag gör det här, så för att ge tillbaka så ska jag ge dig en rubrik:
    ”Klart en feminist kan gifta sig”, apropå att du tidigare fått en kommentar om saken och jag så väldigt gärna veta hur du tänker!

  19. Hanna skriver:

    Barndomen, din vs Davids
    Din största hemlighet
    Hur du och David träffades och blev ett par
    När du visste att David var mannen med stort M i ditt liv.

  20. Hanna skriver:

    Glömde:
    Vad jag önskar att jag vetat då jag var 15

Kommentera

