Fredag!


Jag har blivit gräsänka till på tisdag, min man är å ser Jerry Seinfeld i Stockholm med sina brorsor och kvar är jag med ett glas ”Anso”. Det vill säga rosé & fanta, kanske världens godaste drink, uppkallad efter världens bästa tjej.

Jag köpte en sjukt fin sidenblus i den bästa blåfärgen, den andas 50-tal och är fantastisk.

Klänningar har hängts på tork och det luktar viol i hela rummet.

Hittade en fint litet case med småsaker i på myrorna, 10 spänn, men luktar som en gammal inrökt tant.

Vykort från en bästis.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredag!

  1. johan andrén skriver:

    varför kommenterar du med din gamla blogadress?

  2. Teres skriver:

    Oj! det var nog bara för att jag hade sparat det gamla och inte tänkte på det.

Kommentera

