Matchande frukost


Jag som trodde att vi skulle bli grötfamiljen med päronmackor och te. Men det verkar som bara en av oss fyra håller den idén. Det är nämligen en himla stor frukostbuffe som dukas upp när vi alla käkar frukost samtidigt, det är två olika sorters mjölk, två olika sorters smör, mormorost, mammaost, ägg, yoghurt, te, kaffe, hårdbröd, mjukbröd, skorpor, fincrisp och en hel drös till. Jaja, tur att deras kläder iaf matchar det dom äter.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Matchande frukost

  1. Caroline skriver:

    Älskar översta bilden!

  2. Jag gillar sammanträffanden! I går när jag och min man samt våra tvillingar klev på tåget i Hfors hamnade vi bredvid en pappa och ett par tvillingar. Jag tyckte att det var något otydligt bekant över det hela. Jag blev inte klok på det. Men sedan fattade jag ju!! Det var ju dina tvillingar! Jag blev alldeles blyg och vågade inte säga nästan någonting alls. 🙂 A och J bjöd på russin och kex, och tågresan var väldigt trevlig. Tåg och tvillingar är tydligen en bra kombination…

    • Teres skriver:

      Haha asså det är ju helt galet, så himla roligt. Önskar att jag också hade varit med. ja det där med tåg verkar ju vara superbra. Vi får tajma in så vi ses på tåget nån fler gång tycker jag!

Kommentera

