Jag blir aldrig vuxen.

Så fort jag blir själv, alltså utan man, så består min middagen av två olika grejer. Antingen frukt, lyxig frukt men ändå, eller så gör jag grönsaksdipp. Hur svårt kan det va att bara steka lite quornfiléer och göra en god sallad. Men nä, det finns inte på världskartan tydligen.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Jag blir aldrig vuxen.

  1. A.M.O. skriver:

    När jag lagar mat använder jag i princip bara ugnen. Så sjukt skönt att ställa in formen och sen sköter allt sig själv! Sådär. Maten är klar!

  2. Lairama skriver:

    Det är ju så in i bombens tråkigt att laga mat till bara sig själv!
    Jag gör likadant när jag är ensam: lite frukt och en näve nötter. Hej å hå vad mätt man blir.

  3. Annika skriver:

    uuh, jag är ännu sämre, det blir mest godis…

  4. Fia skriver:

    hur har du fått till den perfekt orange hårfärgen?

    • Teres skriver:

      Åh men tackar, hm ja jag använder två olika ”bomber” med färgpigment i varje gång jag tvättar håret, det är nog det som gör det.

  5. M skriver:

    haha,när jag är utan man äter jag också alltid samma sak-mozzarellasallad (för typ 4 personer) och varma mackor med massor av ost och dijonsenap-yumyum!jag kan nästan längta efter att vara ensam bara för att få äta min singel-mat.

Kommentera

