Lördag


Det är sol i Umeå, och blåst. Jag försöker komma på 30 bra låtar som jag ska spela på läkarnas exfest, en huvudlista lixom. Jag väljer kläder som känns somriga och dricker isvatten med lime. Jag städar barnrum och funderar på vad som man kan köpa till lekstugan. Jag önskar att jag var i ostnäs med födelsedagsbarn. Det är där jag borde va just nu. Stuglivet känns så himla lockande. Så himla rätt. Så 2011.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lördag

  1. Elin skriver:

    Hej! Undrar om inte du är den Teres jag lärde känna på något internetfourm, var det Skunk kanske? Du gillade Siouxsie, precis som jag och kände Andrea B? Kul isf! Om inte annat, fin blogg ändå 🙂

  2. Maria skriver:

    Vi pratade om blonderat hår igår, jag och Kenny, och kom fram till att du passar bäst i din nuvarande röda hårfärg. Det är så SJUKT HETT med rödhåriga tjejer!

  3. Miss i skriver:

    Ja det är så underbart att det äntligen e sommar och sol! Gillar verkligen oxå din fina sommarfärg på håret.

    Lycka till med låtlistan // Kram

Kommentera

