4 bilder från mobilen.


Jag fick träffa hunden Greta för första gången, och hon var precis lika ljuvlig som jag förväntat mig.

August och Julian peppade på att få en trädgård, så i brist på egen gick vi gick runt i kvarteret och spanade in grannarnas.

Häng i Stockholm med Emmy och porslinshunden.

A & J fick åka tåg för första gången, och tillfälligheter gjorde att dom fick sällskap av en bloggläsare som också har tvillingar, vilket jag tyckte var himla kul. Jag var tyvärr inte med så jag fick inte träffa dom.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 4 bilder från mobilen.

  1. Hanna skriver:

    Den andra bilden är helt underbar! Älskar August och Julians klädstil.

  2. Emelie skriver:

    fan vilken inspiration du ger! älskart! (och vad är det för fab skor människan har på översta bilden?)

  3. Petra skriver:

    Trädgårdsbilden, jag dööör lite inombords. Dina ungar har den skönaste klädstilen ever!

    • Teres skriver:

      haha nä dö inte snälla.
      Vad kul att du tycker det, dom (speciellt A) har då en vilja stark som tusan när det kommer till kläder.

Kommentera

