Högt ovan molnen.

I morse kräktes jag av att jag hade så ont i en tand, ett besök hos tandläkaren resulterade i att jag blev hemskickad med tradolan, i tron om att det var som ipren stoppade jag i mig en tradolan, två ipren och en alvedon för att ens klara av min arbetsdag som skulle börja en timme senare. På vägen till jobbet domnade mina ben bort och en yrsel från helvetet tog fart samt ett tillhörande illamående, vilket gjorde att jag skickades hem på en gång. En fin vän kom och hämtade mig och jag skämdes över att jag stoppar i mig saker som jag inte vet vad det är, men jag är som bara van vid att följa läkarens rekommendationer.

Nu kryper det tusen myror i mina ben och jag känner mig hög. Men tanden värker i alla fall inte. Alltid nåt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Högt ovan molnen.

  1. Minimello skriver:

    Men kära nån Teres! Man kan väl hur som helst inte kombinera TVÅ Ipren (EN är väl tillräckligt i alla avseenden?) OCH Alvedon samtidigt? Då riskerar man ju att få leverskador! Man kan ta dem med två till fyra timmars mellanrum eller något sådant, men inte samtidigt. Och Tradolan på detta… Kära kära nån… Har du uppsökt akuten? Du kanske är förgiftad? Snälla du, du måste ta hand om dig! Kram:)

  2. Maria skriver:

    Man kan absolut kombinera alvedon och ipren. Alvedon och tradolan är väldigt bra att kombinera, ger bra smärtlindrande effekt. Däremot ska man helst inte kombinera ipren och tradolan. Med vänlig hälsning sjuksköterskan

    • Shop skriver:

      Haha ska hon besöka sjukhuset pga av 2 Ipren och en Alvedon och en tradolan 50 mg säkert va det jag har sett folk som har tryggt i sig mer och blandat som soppa. Ja men sök akuten för du kanske blir förgiftad

Kommentera

