Söndag


Söndagar har alltid varit min bästa dag, man kan äta frukost länge och man kan prata om allt roligt som hänt under helgen. Och vissa söndagar får man dessutom komma hem till Davids föräldrar och bli bjuden på middag, vilken kanske är det allra bästa.

Helgens händelse var nog att jag köpte ett par jeans, smala smala blåjeans, jag var i chock.


Jag och Davids mamma Annika delar fascinationen över pop up-böcker, nu senast hade hon köpt Lilla prinsen, den var så himla himla fin.

Mitt i allt kom en fotograf för DN som skulle fotografera Davids pappa för en artikel som kommer på onsdag. Mina ungar och min man skulle va med. Vi andra höll oss borta så gott vi kunde, men åkte dit under själva middagen…

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Söndag

  1. magicofmine skriver:

    Vart hittade ni lilla prinsen som pop up bok? Den är nog bland de finaste som skrivits!

  2. sofie skriver:

    Men shit vad spännande! Got 2 buy DN on onsdag then!

  3. sofie skriver:

    oj, glömde: OMG YEEEEES FÖR JEANSEN!!!!11 Now you’re unstopable!

  4. Liz skriver:

    Fin-fina pumps!

Kommentera

