Familjen!


Den översta bilden är tagen av Olov Tegby Frisk och mittenbilden är tagen av Andreas Nilsson.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Familjen!

  1. Linda skriver:

    Shit vad fint! Fick lite ont i hjärtat. Kram.

  2. Frida skriver:

    Finfina bilder! gillar speciellt den översta!

  3. Lina*Esteterier skriver:

    Åh, vad fina ni är!

  4. Miss i skriver:

    Åhh vad fina ni är! Påminner mig om att vi oxå borde ta en familjebild! …Men det har ju bara gått tre år sedan min första dotter föddes…gaaaaa hon blir väl tånåring innan det blir realitet.

    Kram // i

    • Teres skriver:

      haha de e bara att göra det! gå ut på en fin äng och fota, det kan ju inte misslyckas.

  5. Bella skriver:

    En av de finaste familjerna jag sett, som utöver det har så sjukt kloka och bra åsikter och som står på sig. Blir varm i magen. Så fint!

  6. rammelflicka skriver:

    Alltså åh. Jag hittade precis din blogg och den är redan det finaste jag vet. Att bli vuxen och få barn är något jag varit rädd för. Det är ju då livet tar slut liksom. Det är ju då alla tappar sin stil och blir gråa svensson-familjer utan åsikter och personlighet. Och så ser jag din familj. Och ett hopp tänds inom mig. Att ungdomen inte är det enda i livet som är värt att leva för. Att det finns ett liv sen också. Jag ser hur du och din stiliga man fortfarande är unga och ni behåller vilka ni är och era vänner är så fina och ni går fortfarande på fester och ni vänder skivor trots att ni erövrat vuxenlivet och bildat familj och allt som hör därtill. Och era barn. De kommer bli de där svåra killarna som blir lite missförstådda i början men sen på högstadiet och gymnasiet kommer de vara de där killarna med stort D. De med lite rufsigt hår och lugg ner i ögonen och som varje flicka drömmer om att få hångla i en 90-säng med. Haha åh. Rosa och klänning är precis vad små pojkar ska ha på sig. Samhället kan ta sig någonstans.

    ni är inte alls förlorare sen ni var 17 år.

Kommentera

