Dagens DN

– Att vara småbarnsförälder var roligt och lärorikt, men också krävande eftersom det innebar så mycket prioriteringar, val och plikter. Jag tror att jag har en mer lustfylld relation till barnbarnen, men grunden ligger givetvis i relationen jag har till mina söner.


August och Julians farfar pratar om föräldraredighet i dagens DN. Man kan också läsa artikeln här.

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Dagens DN

  1. Anna skriver:

    Måste bara säga att du verkar ha världens härligaste familj! Btw ”satan” filmen blir tamejtusan aldrig tråkig, ungar när de är som bäst!

    /Anna

    • Teres skriver:

      haha ja den filmen verkar sannerligen ha blitt populär, det gillar jag!
      Och jag har en fin familj.

  2. Madelene skriver:

    Läste artikeln på väg till jobbet å nicka å log. Vilka fina män fina barn har runt sig! Sen tänkte jag på att nog en o annan bakåtsträvare satt morgonkaffet i halsen av icke stereotypa kläder o applåderade för mig själv!

    Tack för ni gjorde min morgon!

    • Teres skriver:

      så himla kul å höra! Jag är rätt nog med vilka män som får figurera runt i mitt liv. Det lät ju iof konstigt men det är sant.

  3. Madelene skriver:

    Dina o fina o iphone-mambo!

  4. Olivia Dahl skriver:

    August är så sjukt likt gullungen i Married, single, other på SVT2. (Han spelar unge Ned i Pushing Daisies)

  5. Johanna skriver:

    Jag blev så glad när jag såg artikeln i DN idag! Jag väntar själv barn och tänker mycket på och diskuterar det här ämnet. Tacka din svärfar för god läsning!

    • Teres skriver:

      Vad roligt att höra att du blev glad, och grattis till barnet i magen!

      Jag ska absolut hälsa det till min svärfar. lycka till med allt.

  6. Elin skriver:

    Fint!

  7. Emma skriver:

    Men så snygg familj!!112

  8. Ulrika skriver:

    Föräldraredighet? Freudian slip?

    • Teres skriver:

      va? jag förstår inte.

      • Ulrika skriver:

        I texten till fotot har du skrivit föräldraredighet istf föräldraledighet. Finns det en omedveten undermening i det? Fast jag har inte läst DN, kanske det handlade om redighet o inte ledighet.

      • Teres skriver:

        aha nu förstod jag, såg inte ens att jag skrivit fel, haha.

  9. Malin skriver:

    Åh den artikeln läste jag och tänkte ”gud vilken underbar familj!”. Kul att jag nu idag då snavade över din blogg!

Kommentera

