Julian 3,5 år.

-Vilka låga ben du har mamman
– åh men man tackar.
– och vilka stooora fötter
– jaha jaja men tack igen då
– kan du döda djur med dom mamman
– Ja det kan jag nog men jag försöker låta bli
– jaha, när jag blir stor ska jag inte låta bli i alla fall.

Det gick ju bra med den här uppfostran.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Julian 3,5 år.

  1. kråkan skriver:

    hahahahah! älska ”mamman”

  2. Emmy skriver:

    ha ha ha ha, jag dör!!!

  3. Rebecka skriver:

    Mohahaha! 3,5-åringar tänker in mysterious ways. Det här gjorde min kväll.

  4. Johanna skriver:

    Hahahaha, detta förgyllde min kväll! 🙂

  5. björk skriver:

    åh, dör. detta är varför du har min favoritblogg ❤ när jag blir stor ska jag inte låta bli

Kommentera

