42 underbara dagar


Nu är det två arbetsdagar kvar sen tar den här familjen semester, eller i alla fall tre av oss. David jobbar fortfarande ett par veckor till och Emmy får ba hänga med på bild för att hon är en bonusfamiljemedlem. I sex veckor sen ska jag äta långa frukostar, bada, hänga i lekparker, se på djur, vara på höga kusten, spela lite skivor, åka på en jäkla massa loppisar, lära mig att springa långt, hänga med folk som kommer hem och så vidare. Jag tror att sommaren 2011 kommer bli en hit!

Bilden är typ två år gammal och August och Julian ser så himla roliga ut.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Ungarna.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 42 underbara dagar

  1. Malin skriver:

    Nu blev jag så himla sommarpeppad! Tack! WOHOOO! Jag ska fasen äta frukost klockan 12 idag =)

  2. Maria skriver:

    Vad fint, de ser ju sådär rundgulliga ut som Myra är nu!

Kommentera

