Semester – dag 1.

Nä det ska inte bli en följetong om min semester, jag lovar. Jag ska inte redovisa den dag för dag. Tyckte bara att första semesterdagen borde firas på nåt sätt. Och denna gång som en rubrik på bloggen.
Jag och Julian var och bytte vårdcentral, jag var så sjukt sur på min nuvarande så jag bytte, rätt och slätt, nu är jag nöjd, och mina p-piller blev fixade på en gång, tackar.

Efter en timme mötte vi upp August som hade fått hänga med Simon, i hans bok är det mycket roligare än att hänga med på vårdcentraler. Och det kan man ju förstå, det skulle jag också ha tyckt.

Sen tog vi bussen till Ersmark för att fira min svärmor som fyllde år.

Alltid lika välklädd. Alltid lika fin.


Blommor och presenter

Det här inlägget postades i Bästa livet.. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Semester – dag 1.

  1. alex skriver:

    Härligt! Å fina som vanligt är de, de där sockersöta småkillarna. Ha en superunderbar semester!

  2. appelpaj skriver:

    vilken underbara bilder. det riktigt lyser om dina småkillar.

Kommentera

