Men jag orkar inte.

Jag gör folk besvikna om och om och om och om igen.
Räcker inte till/kan inte få nog.

Jag skulle behöva semester från mitt eget samvete.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Men jag orkar inte.

  1. jenny skriver:

    Det dåliga samvetet (skulden) är inget bra för själen vettu. Det bara läggs på hög i det undermedvetna och blir det för mycket så mår man inget bra.
    Mitt råd till dej: Försök att inte samla på skuld. Förlåt dej själv! Läs inte av så mycket! Det är inte värt det, det där jäkla samvetet.

Kommentera

