Magiskt


Alltså jag börjar på riktigt grina för att det här är en sån sjukt fantastiskt jävla bra video. Älskade ju låten redan men nu är den fulländad. Hanna är ju dessutom galet vacker. Hurra så bra!

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Magiskt

  1. Emmy skriver:

    Jag orkar inte leva längre!!!

  2. Anna F skriver:

    Den blev ännu bättre än jag trodde.

  3. A skriver:

    JAG VILL VA HANNA

  4. Elsa skriver:

    Jag vill också vara Hanna.

  5. Har aldrig hört låten förut. Den var ju riktigt skön.

  6. Tam skriver:

    Vem är Hanna?

    • Teres skriver:

      Hanna är en tjej som kommer från Umeå, hon är lillasyster till min kompis Erik, han var på bröllopet om du kommer ihåg, han som såg ut som benicio del toro när han rökte haha.

  7. Lisa skriver:

    Underbar video! stackars Hanna som måste hångla med eliten. poor thing 😉

Kommentera

