En helt ovanlig kväll.


Igår gjorde jag nåt som jag aldrig gjort förut, jag mötte nämligen upp tre bloggbrudar vars bloggar är på nåt sätt relaterat till Norrland. Den fjärde bruden fick förhinder vilket var väldigt tråkigt. Men så blir det ibland. Jag , försök att inte se så snygg ut-Alexandra, konstgrepps-Karin och Annika Bäckström-Annika tog promenaden till Scharinska där vi satte och pratade om livet i allmänhet. Det var ett fint häng, det är roligt när folk är precis lika fina som man hoppats på. Bloggvärlden är en bra sak, banne mig.

Sen när jag kom hem väntade en hel drös med vänner i mitt vardagsrum, vi skulle nämligen se tredje filmen i Harry Potter-serien.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En helt ovanlig kväll.

  1. Fatima skriver:

    Modigt ändå att våga träffa människor som har en bild av vem man är och som man själv har en bild av trots att man aldrig träffats. Roligt att det var lyckat. Har aldrig vart på bloggdejt själv, men hoppas nån gång. Verkar spännande.

  2. Elin skriver:

    Schysst grej och kul att det blev lyckat! Men alltså hur bestämdes detta?träffades ni i egenskap av att alla vara aktiva,populära bloggare eller var det ngn annan anledning?

Kommentera

