År ut och år in.


I kanske en miljon år har jag letat efter en sjömanströja som inte känns för flickig eller gullig. Och nu äntligen har jag hittat den. Fyndglädjen alltså, den sanna glädjen.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till År ut och år in.

  1. Emma skriver:

    Jag har också letat och letat! Och gör det fortfarande. Snälla berätta vart du hittat den så jag också kan köpa en. Tack

  2. OLA skriver:

    Åh! Vars hitta du den!? Är typ inte sjömanskostym typ det finaste man kan bära?

  3. annika skriver:

    Åh, är det en sådan riktig?
    Ett tips är annars en vän till mig som har en moster som jobbar som knalle (och har nån butik nånstans i Umeå tror jag) De säljer bland annat militäröverskott där har jag köpt sjömanströja, äkta militärvara alltså, Och en sjömansmössa, som tyvärr är alldeles för stor för mig, men lagom för min kille. Marknad i Burträsk i första helgen i juli tror jag, de brukar stå där (och säkert alla andra marknader runt om härikring). Kanske något för Ola som kommenterade här ovanför..

Kommentera

