Och där hänger du och skrattar mig rakt i ansiktet.


För ett par dagar sedan var jag, August, Julian och min svärmor på loppis, jag hittade en hel drös av fina kläder, men varenda plagg var sytt till barn. Tillslut blev jag så less så jag köpte den här klänningens bara för att äga den. Hänga upp den i en hall och så vidare. Tänker att nån kommer kunna ha den nån gång, bra att ha plagg, typ.
Och på tal om loppisar, i aftonbladets bilaga härligt hemma delar jag med mig av mina bästa fynd-ställen, tror den kommer ut idag till och med.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Och där hänger du och skrattar mig rakt i ansiktet.

  1. Ebb & flod skriver:

    Bra grej om du får gäster som glömt ta med sig finkläder. Jag skulle i så fall glömma mina med flit. Himla tjusig sak.

Kommentera

