Jaha?

Min plan var att äta lunch med min kära Amanda men istället sitter jag kvar i soffan och pekar fuck you åt spöregnet och gömmer mig för åskan som härjar här utanför. Tackar.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jaha?

  1. alex skriver:

    Va? Det är ju jättemysigt!

    • Teres skriver:

      jo det är det så klart men jag träffar hellre mina vänner än att va inne och se på regn!

  2. Minimello skriver:

    Ja eller hur? Att sitta inomhus och lyssna på regnet som smattrar mot fönstret, det är bland det mysigaste som finns ju!

  3. alex skriver:

    Precis!

Kommentera

