Blogg-blocker

Mina händer lixom stannar i mitt knä medan jag tittar ner på dom och undrar varför jag har så svårt för att skriva på bloggen just nu, idéerna och lusten att dela med sig finns mer än någonsin men jag begränsar mig själv. När jag började med mina bestyr var det för att jag ville prata höga om saker som folk skäms för att prata om, vad som helst, bara man inte var tyst. Jag ville komma ur min förlossningsdepression och jag ville på nåt vis visa att man inte behöver ändra sitt liv totalt bara för att man får barn. Jag ville skriva om sex, musik, vänskap och kärlek, och jag ville fota vackra saker.

Nu sitter jag mest här och undrar vad som hände.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Blogg-blocker

  1. maria skriver:

    Är det inte det som hände? Att du bloggar om precis dom sakerna, så himla bra! ❤

  2. Linda skriver:

    Ja precis! Jag brukar nämna Mina bestyr för vänner när de undrar om ”det finns några bra bloggare egentligen?” Då beskriver jag din blogg just precis så! Önskar fler var så befriande ärliga och fina som du är på din blogg!

  3. A skriver:

    Sitt och undra hur länge du vill, kära Teres. Du kan undra dig snurrig men det spelar liksom ingen roll för allt du skriver gör ändå en skillnad. I mitt liv, i andras liv, i ditt liv också hoppas jag. Sen när snurriheten börjar avta så kanske tangenterna känns lättare att trycka på, en lite fors av ord kommer komma. Niagarafallet av klokhet uppenbarar sig och du kommer till din rätt.

    Men – tills dess – finns vi kvar här och läser om lite ditt och datt. Fint ditt och datt! Puss.

  4. björk skriver:

    det bästa bloggmottot!!! men jag tycker du klarar den helt strålande, ärligheten. men det vet du bäst själv

Kommentera

