Åh nej.

I natt drömde jag att jag var vansinnigt kär i en vän till mig. Alltså det var sjukt romantiskt. Nu är det kört, nu kommer jag va förälskad hela dagen, minst.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Åh nej.

  1. Hanna skriver:

    Jag med! Jag drömde att jag var tokigt kär i en vän och jagade honom genom hela stan och han utnyttjade mig för min sprit (!?). Fast det är ändå fint att drömma att man är kär i sina vänner, för man ser dom lite i ett annat ljus för ett tag.

    • Teres skriver:

      jag håller helt med! eller gör jag det. jo det gör jag. Men det är också lite jobbigt att va kär i någon bara för en dröms påverkan, haha.

  2. kråkan skriver:

    Haha! Vem? 🙂

    • Teres skriver:

      haha kan jag ju inte skriva, blir ju pinigt att träffa den personen då i fall den personen läser kommentarerna

  3. Minimello skriver:

    Jag hade en precis likadan dröm för någon månad sedan… Men det blev så sjukt pinsamt sedan när jag vaknade, för jag insåg ju att HAN av alla människor inte på långa vägar är någon jag egentligen skulle kunna vara intresserad av som något annat än en kompis…

    Jag kunde inte titta honom i ögonen på flera dagar efteråt…

Kommentera

