Nina H


Hon är ju allt för bra Nina Hemmingsson.
Min favorit ”jag kanske inte är din drömtjej precis” fanns inte med på utställningen som visas på Umeås stadsbibliotek just nu. Men sjukt mycket annat.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nina H

  1. Ingvild S skriver:

    jeg er inspirert!

  2. Alex skriver:

    Bara ett litet tips till din tatueringsintresserade ungar, på ICA’s bokrea hittade jag två tatueringsböcker där det står lite om vanliga motiv osv, plus att det medföljer ett gäng ark med tatueringar också. Enda nackdelen är att det är just två böcker och inte en, och därmed väldigt uppdelade, män i ena kvinnor i andra, män tatuerar tydligen inte in hjärtan och kvinnor inte dödskallar.

    Tycker det är så gött att läsa om dina ungar vilket stärker mig i min tes att ungar inte tycker att nåt är konstigt förrän nån berättar det för dem. Jag och min man får höra till leda, min man främst då för han har flest och ”hemskast” tatueringar att vi får passa oss så att vi inte skrämmer vårt barn (som kommer i september), min man bör till exempel inte bära sitt barn på armen för då kommer hon bli rädd…

  3. Sofia skriver:

    Åh så himla himla bra. Stackars alla oss som inte är i Umeå.

Kommentera

