Jag skulle kunna äta tacos alla dagar i veckan med er.


Vi styrde ihop en middag med dom vänner som alla nån gång bott i vårat gästrum. Två av dom skulle nämligen åka hem till Stockholm dagen efter. Det var en fin avskedsmiddag med tacoskämt, vin, ordvitsar och hatkärleks-spelet bezzerwizzer. Nu känns det lite ensamt och sorgligt igen, jag hatar den där stunden då man vinkar av varandra stående på bron och det lixom hugger till i bröstkorgen och man ser bara ryggar och man vänder om och går in, utan sina vänner. Typ det värsta av allt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag skulle kunna äta tacos alla dagar i veckan med er.

  1. alex skriver:

    Ja, nä fy vad hemskt det är. Det är nackdelen med att bo kvar. Det är svårare att bli lämnad än att vara på väg någonstans.

    Jag började nästan gråta i onsdags när mitt favoritpar i hela världen försvann bakom scharinskas grindar. Fy vad jobbigt det är.

Kommentera

