Vattenmelon, ägg och my litle pony.


Världens bästa frukost, äta ägg och vattenmelon samtidigt som man går igenom sina älskade skatter.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vattenmelon, ägg och my litle pony.

  1. christina skriver:

    åh, nu blev jag avundsjuk! jag hade samlat på mig en massa klistersamlingsbilder som man skulle sätta in i en bok och sen bildade alla bilder en historia om jag minns rätt. älskade den där boken men den försvann nog nånstans på vägen.
    I love horses!

    • Teres skriver:

      men jag tror att det är precis det dom här bilderna/klistermärkena ska göra också, alltså sättas in i en bok. Skulle va sjukt kul om man lyckades hitta en sån på en loppis också.

  2. Emma skriver:

    Ååh, det där påminner mig om en My litle pony-kortlek eller memory-spel jag hade när jag var liten! 😀
    Det verkar vara en trevlig blogg det här. Måste nog följa den!

Kommentera

