Äppelöga.

Hinner träffa min man i några timmar, spendera en morgon tillsammans, ligga bredvid varandra, med sömn på ena sidan och läsning på den andra.
Han styr upp kylskåpet, han mellanlandar en dag och styr upp mer än vad jag åstadkommit på 5 dagar. Han är bra min man, på mer sätt än just dom här. Men just det här är jag sjukt tacksam över nu när jag ska vara ensam i 5 dagar till. Snygg är han också.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Äppelöga.

  1. Ingvild S skriver:

    Min mann dro i dag, kommer hjem om 5 dager. Egen-tid er herlig, men noen ganger vil man bare ligge sammen i seng, med vinduet åpent og ikke si et ord.
    Og det er luksus i all enkelhet.

Kommentera

