Udden


I söndags hade Jonas och hans familj, plus ett par till vänner ordnat en liten festival på Udden. Udden är en av mina bästa platser och rymmer mer minnen än något annat ställe på den här jorden. Där har jag varit varje sommar sen jag och Jonas blev bästisar i nian. Bilden här ovanför är dock lastgammal, kände bara att den passade in här, Jonas är gulli och jag har tandställning som jag försöker gömma med ihopbitna läppar.

Band spelade och folk dansade. Och på natten bastade vi och badade i sjön. Det var en fin kväll.

”Teres, ditt hår matchar verkligen solnedgången”

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt, Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

Kommentera

