Jag och min man är lite oense om vår bokhylla som står i vardagsrummet. I min vildaste fantasi skulle jag vilja ha alla böcker stående i färgordning. Men eftersom David kommer från en biblioteksfamilj är detta totalt uteslutet. Han däremot vill byta ut vår vita bokhylla mot en bokhylla i trä, vilket jag vägrar.

Men för nån dag sen snubblade jag över den här fantastiska bilden hos Volang och jag tror att det är exakt den bilden som kommer få min kära make att förstå att vita bokhyllor kan vara precis så snygga som jag försökt förklara.
high five!

Det här inlägget postades i Hemmet. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till

  1. R skriver:

    Gör egna omslag till böckerna och uppnå färgordning.

  2. Kråkan skriver:

    Så himla fint!

  3. diana skriver:

    fyi: jag är bibliotekarie och har mina böcker sorterade efter färg.

Kommentera

