Dessa tavlor.


För säkert ett år sedan bestämde jag mig för att göra en galen tavelvägg istället för att tapetsera. Jag är förtjust i dessa blomtavlor som man alltid hittar på loppisar så jag bestämde mig för att köpa alla jag hittade och sen bara smälla upp dom på en vägg och göra världens finaste mönster. Nu ett år senare har jag knappt fått ihop hälften men det gör inte så mycket, det ä roligt att ha ett projekt även om det tar en faslig tid.

Det här inlägget postades i Hemmet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dessa tavlor.

  1. vilken bra idé. vill också ha! fast jag hittar inga såna fina på loppis. bara konstiga
    tavlor med typ troll och sjöbåtar. typiskt. kul att du gillade bilden av bokhyllan förresten! hoppas du lyckas övertala din man. kram.

    • Teres skriver:

      haha det lät dock fint med en sjöbåtsvägg också. Ja min man är övertalad, du får se resultatet inom två veckor, pepp!

  2. Snyggt det där mycket mycket färger och blommor. Allt för få vågar satsa på brokigt, glada färger o sånt.

  3. em skriver:

    såg att dom hade några liknande ros tavlor på slumpen

Kommentera

