Norrlands Guld


Idag kommer min familj hem. Det var en vecka sen A&J drog till höga kusten och nu är det bara några timmar kvar tills dom är här hos mig i femman.

Den här familjemedlemmen är det ett år sen jag fick krama om, det känns helt magsikt att hon ska vara med oss i 5 dagar. Som jag har längtat.

Den här snyggingen for iväg från mig i måndags och det ska bli fint och höra hans skratt och känna dom där mjuka läpparna mot mina.

Det här inlägget postades i Bästa livet.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Norrlands Guld

  1. Malin skriver:

    Åh du har en jättehärlig blogg! Vill bara berömma dig lite!
    Minns inte hur jag hittade hit, men sen jag gjort det så har en titt varit del av min dagsrutin.
    Fortsätt på med skrivandet om dina bestyr med MUSIK, vardag och dina två bedårande ungar.

    • Teres skriver:

      Åh vad roligt, tack så sjukt mycket. Jag blir extra pepp när du peppar på musik också!

Kommentera

