Charlie


När jag går upp på morgonen är det som om nåt saknas. Kaffet smakar lite mindre och äggen blir inte så bra. Det är som om det finns ett litet tomrum i lägenheten och det tar inte nån lång stund innan jag inser att det är Charlie som saknas i vårat hem. Veckor av hans närvaro och nu är han nån annan stans och det är så himla dumt. Mina barn kommer minnas Östra Strandgatan som ett hem fullt med vänner och en drös personer som älskade att hänga med dom. Förhoppningsvis kommer även kommande hus och lägenheter ge dom samma minne.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Charlie

  1. A.M.O. skriver:

    Ska ni flytta?

  2. Kråkan skriver:

    Men självaste självklart blire samma!!!1

  3. Charlie skriver:

    Men visst, spräng mitt hjärta med kärlek, ba gör det!

    ❤ dig 4 EVERT

  4. Ping: En missuppfattning. | Mina bestyr

Kommentera

