Önska mig lycka till!


Precis så här känner jag mig just nu. Nervös och blyg. Jag ska nämligen spela skivor tillsammans med Trompe le monde två nätter i rad på Storsjöyran, och jag mår fysiskt illa av nervositeten. Herregud alltså.

Här är i alla fall en liten lista. Lyssna på den med shuffle, det blir nog bäst så.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Önska mig lycka till!

  1. Ingvild skriver:

    Go, go, go!

  2. R skriver:

    Är detta en tillställing tillgänglig för vanliga Yran-besökare? Om så är fallet, när/var/hur? (Hittar ingen info på vare sig trompens eller yrans hemsidor.)

  3. Emma Söderlund skriver:

    Är det nån som fixar detta så är det ju världsmästaren på att få igång dansgolvet! (du)

  4. Linda skriver:

    Lycka till fin! Och peppat med lista. Thanks!

  5. daniel larnö skriver:

    Lycka till från Götet! 😉

  6. Mirna skriver:

    Meh, jag bor i Ösd. Jag vill se er! 😦

  7. Gila skriver:

    Lycka till…och du…vad är det värsta som kan hända där? You go girl!

  8. Cecilia skriver:

    Blunda och hoppa. Du kan! Och om det går galet, vad gör det om hundra år?

  9. Kråkan skriver:

    Man presterar som bäst när man är nervös, för då är koncentrationen på topp! (iaf är det så när man står på en teaterscen)

Kommentera

