Musiktest.

Imorgon ska jag om min vän Pernilla styra det annars så mansdominerade popquizet på scharinska villan. I går satt vi och klurade ihop femton frågor som förhoppningsvis inte är för lätta eller för knasiga. Utan bara alldeles perfekta. Kom dit om du bor i Umeå eller ta tåget om du bor nån annan stans. Jag lovar att bjuda på sangria om du gör det, om du tar tåget alltså. Klockan 19.00 börjar det!


Popquiz-Bild från Maria Venäll, en gång för länge sedan.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Musiktest.

  1. maria skriver:

    Åh jag önskar att jag kunde vara där med er! Vad bra att min bild kom till användning också. Puss! Maria

Kommentera

