Jag är fast.

Jag kan inte sluta titta på Sommarmord på SVT Play. Trots att jag, nu kommer jag trampa på många tår, inte gillar Leif GW Persson, mest för att han andas så fruktansvärt tungt så att jag själv känner att jag inte kan andas och dels för att ha är så sjukt gubbig.

Men spännande är det på nåt vis, det här med mord.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag är fast.

  1. kråkan skriver:

    haha, han är ju såååå rolig! På ett gubbigt sätt 🙂

  2. Frida skriver:

    Jag stör mig oxå nåt oerhört på andningen…blir alltid full i skratt när jag hör det o måste bara härmas! Men han är ju kunnig på sin sak

  3. Karin skriver:

    åh läs hans böcker.
    ännu gubbigare, men han skriver snyggt för att vara deckarförfattare.

Kommentera

