Alla dessa loppisar.


Hela sommaren har jag sökt och sökt efter en loppis som ger mig den där pirrkänslan. För om jag ska vara ärlig har den här sommar varit ganska floppig när det kommer till fynd. Jag har mest samlat på mig saker som jag egentligen knappt vill ha, jag har mest köpt sakerna av nostalgiska skäl.
Men nu, nu har jag varit på min bästa på hela sommaren. Ett hus full av saker från 50 och 60-talet. Rätt dyrt men jag kände mig som en nyförälskad när jag gick runt alla fina saker. Nån vacker dag ska jag visa sakerna jag hittade, men just nu ska jag mest njuta av mina nyfunna sommarkärlekar.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Alla dessa loppisar.

  1. S skriver:

    Men, VART? Har knappt gått på nåt bra här i trakten på hela sommaren.

  2. Frida skriver:

    Berätta gärna var den finns!

  3. A.M.O. skriver:

    Jag vill också veta, vart? Vart? Vart?

  4. Linda skriver:

    Kolla in den fantastiska loppisen i Östibyn (tror jag den heter). Kör mot Tvelsjö, sväng av mot Östra Tavelsjö åk någon kilometer och sedan kommer en skyld om sommarcafé och loppis. De har kläder och en massa saker. Mycket kostar en tia. Jag har gjort massor av fynd där. Det är Tavelsjö bygdegårdsförening som har den.

Kommentera

