Paltfest


Sanna och Joel bjöd över lite vänner på palt en dag, vi var alla hemskt nöjda. Under middagen pratat vi om magväskor och tacos mest. Tacos är alltid ett hett ämne när jag är med. Magväskor var också ett hett ämne men alla utan jag dissade. Jag tycker fortfarande att det är rätt snyggt.

Linda var där till min stora glädje.

Sen öppnade vi lite mer vin och började spela bezzerwizzer, som mest var vi fyra deltagare i varje lag, det var en aning för mycket men roligt var det. När bilderna i min kamera började bli för gula förstod jag att jag hade blivit lite för berusad för att kunna ta fina bilder. Så då la jag ner kameran och fixade så att mitt lag gick först in i mål istället.

Det här inlägget postades i Festligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

