God morgon!


Nu tar jag cykeln och beger mig till jobbet, i motvind som vanligt. Ha en fin dag!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till God morgon!

  1. Linda skriver:

    Åh. Störtfin bild på dig! Umeås mogonmyller ser lite ut som new yorks.

    Jag har en fråga till dig som vegetarian och norrlänning. Jag har ju läst om när ni käkar vego-palt och det verkar så himla gott. Vad brukar ni fylla dem med? Jag ska bjuda en inbiten köttätare och hans norrländska brud på vegetarisk middag och tänkte slå på stort. Palt känns som en hit men behöver inspirerande fyllningar. På nätet hittade jag bara med halvfabrikaten quornfärs och fejkbacon… Hoppas på teresrecept!

    • Teres skriver:

      Hihi, men det är Göteborgs kvällsmyller!

      Ja vad kul, palt är så sjukt gott. Det som jag tycker är godast är sojafärs med rökarom i. Och då den sojafärsen som är torkad som man sedan blöter upp. Rökarom finns i vilken affär som helst.
      Annars är ju smörstekt finhackad svamp sjukt gott, eller halloumi. det är salt och gott. Jag är ju tyvärr asdålig på matlagning å gillar rätt rena smaker så att säga, så det här är min favoriter. Det är nätan bäst att göra flatpalt och ha det andra på sidan om men det gör man ju som man själv gillar bäst.
      Lycka till!

  2. R skriver:

    Är det inte något av en omväg att cykla via Linnéplatsen? 😉

  3. Nathalie skriver:

    oh langtar till jag ar i sthlm och gar och hyr en klassiker pa hemmakvall!

  4. Mård skriver:

    Jag brukar göra min palt med fyllning av stekt lök. Serverar jag kött till samma måltid brukar jag fräsa den och servera vid sidan av. Det blir lite fail att koka kött eller -substitut tycker jag.

Kommentera

