Höstpepp!


Harry Potter i bästa pjäsen. Jippie.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Höstpepp!

  1. Anna skriver:

    Men gud så läskigt.

  2. frida skriver:

    men jaaaa!

  3. LizzieNora skriver:

    Hjälp! Den verkar ju asläskig. Typisk film man ser helt intrasslad i en filt tillsammans med någon…inte på bio…inte jag i alla fall, för jag skriker när det blir läskigt…högt…:P

  4. Ida K skriver:

    Jag såg Woman in Black i London när jag var typ 13, det var ett smärre trauma för mig. Fy satan vad rädd jag var! Men det ska bli spännande att se filmen. Du har för övrigt en mycket fin och glad blogg, heja dig!

  5. emmy skriver:

    oooooo, najs 🙂

  6. Elina skriver:

    Ojoj det ser lovande ut! Har aldrig sett pjäsen men det verkar onekligen som något att få rysningar av!

Kommentera

