Tack för att du gav mig en av de bästa musikupplevelserna 2011


Fick nyss höra att fantastiska Robert Svensson ska göra sin sista spelning på södra teatern den 25 augusti. Jag kan ju inte annat än gratulera alla er i Stockholm eller ni som ska till Stockholm att ni har möjligheterna att se den här konserten, själv ska jag sitta hemma och gråta för att jag missar det.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tack för att du gav mig en av de bästa musikupplevelserna 2011

  1. sofia skriver:

    sista? sista någonsin?

Kommentera

