Trompe Le Monde intar gamla slakteriet


Det är det här som mitt sinne/hjärta/tid/lust/ kommer ägna sig åt den kommande månaden.
Vi borde ses där, kommer ju kunna bli hur galet som helst.

Det här inlägget postades i Festligt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Trompe Le Monde intar gamla slakteriet

  1. annika skriver:

    Jag gillar era affischer! Över huvud taget är affischgörandet på topp i Umeå. Såg det i somras. Blev glad.

    • Teres skriver:

      Men tack. Det är en kille som heter Johan Backlund som gör dom. han är hur bra som helst.

  2. nojesmassakernMagnus skriver:

    Fast denna är gjord av Marc Strömberg

  3. Raymond skriver:

    Idag köpte jag min biljett. Jag saknar ord för att beskriva hur peppad jag är på att bevista denna tillställning. Det kommer helt enkelt att bli fantastiskt!

  4. K skriver:

    Älskar affischen! Kan man köpa den på något vis? Vill rama in och förgylla min lya!

    • Teres skriver:

      Du kan tillåme få en av mig, har nämligen ungefär 10 st hemma.

      • K skriver:

        Tack vad snäll du är! Men jag har redan fräckt nog stulit en från en anslagstavla på campus… Det blir garanterat tidernas galej mitt småanarkistiska tilltag till trots!

      • Teres skriver:

        haha det gjorde du rätt i!

Kommentera

