Åsså är jag där igen.


Blont?

Rött?

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Åsså är jag där igen.

  1. tam skriver:

    Rosa!

  2. Ingvild skriver:

    Vet, jeg hadde samme dillemma i sommer. Jeg var Elsa Bilgren-rød i to uker, så for å gå tilbake til mitt vanlige.Rødt hår er hur sexy som helst, men jeg klarer ikke å føle opp det og ble bare rosa.
    Blonda Teres er min favoritt! ❤

  3. Kråkan skriver:

    Du vet att det finns en tredje färg som jag tycker att du ska re-claima!

  4. Klara skriver:

    Blont!

  5. joanna skriver:

    om det är de två alternativen som finns så säger jag: blond!
    du passar bra i blont hår, det gör något med dina ögon.

  6. r skriver:

    du är iofs urtjusig i bägge färgerna. men måste man så måste man…- blont!

  7. Frida skriver:

    Blont som är så där askblont tycker jag.

Kommentera

