min telefon


En dag var vi på Greken, det var en av de bästa sommardagarna.

Sen började sensommaren komma och vi flyttade om våra böcker och enades om att det var ett väldigt bra beslut.

Jag spelade på Storsjöyran och allt jag fick var ett kort på den här kossan.

August & Julian tog fram höstjackorna och vi begav oss ut för att åka buss.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till min telefon

  1. Ingvild S skriver:

    Åh, gud, så fine de er!

  2. malin skriver:

    Så fint!

  3. Fatima skriver:

    Vad fint! Kom på mig själv med att tänka ”Oj, August och Julian ser verkligen ut som tvillingar på det fotot” när jag såg sista bilden. Smart Fatima, verkligen ha ha

  4. Annika skriver:

    Jättefint! 🙂 Är det du som hemsöker tegelväggen på sista bilden..? Spoooky! 😉

Kommentera

