Fotot


Det här är en av mina favoritbilder på mig, August och Julian. Den hänger stadigt hemma hos Tammie och jag fotar den varje gång jag åker dit. Den bilden togs en dag på stan när jag gick ensam med dom för första gången, och i mitt nyfunna föräldrarsjälvtroende fick jag iden om att fota oss i en fotoautomat. Sagt och gjort, många svettiga minuter senare fick jag bilden i min hand och jag älskade den från första ögonblicket.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fotot

  1. Tove skriver:

    Fina bilder! Och fin bild på bilderna.

  2. Emilie skriver:

    ÅH!!! En sån har jag också! De bästa bilderna på min mamma, min syster och jag är exakt en sån! Svettig men glad mamma, en flintis-bebis och en hetsig treåring. Fantastisk. Fast jag är treåringen då, inte den coola morsan…

Kommentera

