Men hurra!


Jag är med och tävlar om att bli årets bloggmama. Så sjukt kul alltså.
Här kan man rösta, och jag skulle bli himla glad om ni röstade på mig!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Men hurra!

  1. AMO skriver:

    Heja Teres!
    Gillar att Umeå representerar bland dom nominerade!

  2. joanna skriver:

    det ska jag!
    så snart jag bytt dator, för den här datorns ip-nummer är redan registrerat.
    men jag måste ju liksom rösta både på dig och alex, för hur skulle jag kunna välja!
    heja!

  3. volanglinda skriver:

    grattis! nu har jag röstat:) kram.

  4. maria skriver:

    Grattis till nomineringen Teres, jag har röstat så nu håller jag tummarna att du vinner! Puss & Kram / Maria

  5. Emelie Southmountain skriver:

    Har avlagt en röst till dig!!! Självklart! Gillar din blogg starkt och älskar låtlistorna du lägger upp… kram/ Emelie

  6. Mård skriver:

    Nu har jag röstat på dig ❤

  7. lovisa skriver:

    ingen tvekan alls! du är ju bäst liksom!

Kommentera

