Tack för stödet Norma Jean.


Jag mötte upp henne och hon frågade mig vad jag hade gjort med mitt hår. Hon la handen över mina små tussar som var det enda som fanns kvar på min skalle och jag började grina hysteriskt och jag berättade för henne att jag hade tappat det nån stans och kunde inte hitta igen det. Jag frågade henne varför hon ville se ut som michelle williams, hon svarade ingenting tillbaka.
Jag ursäktade mig i drömmen att jag hade feber och att jag nog feberdrömde så hon skulle inte bry sig så mycket om mig. Sen vaknade jag och började storlipa.

Det här med att vara sjuk alltså.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tack för stödet Norma Jean.

  1. Johan Andrén skriver:

    den filmen kommer (förhoppningsvis) bli kalas.

  2. annika skriver:

    åh, härlig dröm (trots febern, krya dig)

Kommentera

